Aspit kundestøtte håndterer kun ExorLive-henvendelser relatert til innloggingsproblemer. Alle andre henvendelser må tas direkte med ExorLive.
Hvis ExorLive ikke har blitt aktivert vil brukere motta følgende melding når de prøver å logge inn:
Det er viktig at første bruker som aktiverer Exorlive i journalsystemet er administratorbrukeren ført opp i Exorlive. Dette kan sjekkes ved å logge inn her: https://auth.exorlive.com/signin/?culture=nb-NO
Administratorbrukeren må gjøre følgende for å aktivere Exorlive-integrasjonen:
Åpne journalsystemet ➜ Åpne Verktøy – Administrasjon
Naviger til Eksterne Tjenester – Exorlive
Fyll inn "ExorLive Brukernavn": (epostadresse brukt for Exorlive-konto)
Huk på "Aktiv konto"
Steng Administrasjon-vinduet
Klikk "Yes" i pop-up vinduet
MERK: Dette bekrefter at administratorbrukeren i ExorLive er den brukeren som aktiverer Exorlive i journalsystemet for første gang – Klikk «No» dersom du ikke er administratorbrukeren
Brukere som ikke er tilknyttet organisasjonen i klinikken vil få den meldingen som vist under, eksempelvis hvis de har egne kontoer. Dersom man fortsetter innlogging ved å klikke på "logg inn" vil ExorLive-brukeren deres tilknyttes organisasjonen.